+31(0)413-268555

Laatste update op 5 juni 2021

Comfortabel en veilig verblijven bij Hotel Arrows
Wij als Hotel Arrows geven de hoogste prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers. Het RIVM heeft voor de horecasector een aantal richtlijnen naar buiten gebracht om verdere verspreiding van het coronavirus (Covid-19) tegen te gaan, die wij als hotel strikt opvolgen om de kans op eventuele besmetting te minimaliseren.

Ontbijt
In onze ontbijtruimte zijn de tafels en stoelen dusdanig opgesteld dat onze gasten overal minstens anderhalve meter van elkaar vandaan kunnen zitten en niet langs elkaar af lopen. Voor het betreden van het buffet, verzoeken wij u uw mondkapje op te zetten en uw handen te desinfecteren.

Bar, lounge en terras
Zowel ons terras als onze lounge zijn dusdanig ingericht dat de anderhalve meter-regel gehandhaafd wordt. De bestellingen zullen op afstand worden geserveerd om de gezondheid van onze gasten en medewerkers te waarborgen. Wij serveren de dranken uitsluitend voor hotel gasten tussen 13:00 en 22:00. 

Restaurant / Diner 
Wij voorzien u graag van overheerlijke gerechten in onze lounge, welke zullen worden verzorgd door vele restaurants uit de omgeving. Een ruime selectie aan menukaarten is beschikbaar bij onze receptie. Denkt u hierbij onder andere aan steak, burgers, pasta’s, sushi, pizza, salades en vele andere gerechten. Mocht u liever zelf uw diner afhalen, dan zorgen wij dat er een tafeltje beschikbaar is in onze lounge waar u deze kunt nuttigen. Ook hiervoor bieden wij uiteraard roomservice.

Fitness en-wellnessruimte
Onze fitnessruimte en wellnessfaciliteiten zullen vooralsnog enkel met reservering toegankelijk zijn. Er zijn maximaal 4 personen toegestaan in onze fitness en wellnessruimte. Per ruimte kan voor maximaal 60 minuten worden gereserveerd om te sporten of lekker te ontspannen. U kunt bij onze receptie-medewerkers terecht voor badjassen, saunalakens en de beschikbare tijden. 

Hotelkamer
Buiten het feit dat onze kamers standaard goed gereinigd worden, hebben wij extra hygiënische maatregelen genomen. We zorgen dat alle ruimtes en frequente contactpunten meerdere malen per dag worden gereinigd met desinfecteermiddel. Denkt u hierbij aan onder andere de liftknoppen, deurklinken en trapleuningen.

Receptie
Wij willen onze gasten vragen tijdens het in-en uitchecken de anderhalve meter afstand in acht te nemen. Om direct contact te vermijden zullen onze medewerkers de sleutelkaart en dergelijke op de balie leggen, zodat u ze zelf kunt pakken. Ook wordt onze receptie grondig gereinigd. Denkt u hierbij onder andere aan de pinautomaat, de intercom en de balie zelf.

Personeel
Voor ons personeel zijn de volgende maatregelen van kracht:

  • Bij binnenkomst direct de handen wassen met zeep en desinfecteermiddel
  • Geen handen schudden
  • Gepaste afstand houden van zowel de gasten als elkaar
  • Het personeel dat lichte klachten heeft, blijft uit voorzorg thuis. Daarvan is op dit moment geen sprake, maar het is wel onderdeel van ons beleid.
  • Mondkapjesplicht bij het verplaatsen in de publieke binnenruimtes. 

Mondkapjesplicht 
De mondkapjesplicht geldt vanaf 1 december 2020 in al onze publieke binnenruimtes. Als u verplaatst in onze binnenruimtes bent u verplicht een mondkapje te dragen. Zodra u plaats neemt in onze bar, lounge en/of wellness kunt u uw mondkapje afdoen.

Advies voor onze gasten
Wij raden de gasten aan om de handen goed te wassen bij terugkomst in het hotel. Zo kunnen we er  samen voor zorgen dat de adviezen van het RIVM zo goed mogelijk worden opgevolgd en de kans op besmetting en verspreiding zoveel mogelijk wordt voorkomen.